Livet kanske handlar om”stunderjagalltidkommerminnasförattduvarmed”.

IMG_3173
Jag kan sörja för att jobbade dagen då det var som varmast och soligast medan jag var ledig den där regniga.
Men vi kunde gå ut och spegla oss i vattenpölarna och räkna sniglar så visst gav det oss något ändå.

Och den regniga dagen kunde jag med dåligt samvete köpa en alldeles för dyr höstjacka med rabatterat pris eftersom mina egna rabatter var för vattenskadade att gräva i.

Och de där shortsen som jag tänker inte var så fina men det är det ingen som ser för att när jag väl använder dem har människorna solen i ögonen och då ser de bara det de vill se.

Lata sommardagar behöver inte handla om så värst mycket och de gör det inte men ändå har jag fått stunderjagalltidkommerattminnas eftersom du var med.

Dessutom gläds jag mycket åt hösten för då har jag en väldigt fin jacka och då har ingen solen i ögonen så då kommer alla att se den.

Sådant tänker jag på för att få tiden att stanna men det gör den aldrig.

 

Kommentera

