Kom så går vi härifrån.

tumblr_l87ejoaswb1qdz1fzo1_500_large_120684513_140218207Igår fick jag en känsla av is och snökristaller.

Det var en oerhört kort känsla.

Lyckan kan ibland vara ett par korta sekunder men jag hinner tänka så mycket under den korta stunden att lyckan svämmar över.

Det kan vara en snökristall.

Det kan vara dina ögon när de öppnas och din värld blir min och vice versa.

Det tar bara ett par sekunder men vi kan bära med oss känslan in i evigheten.

Kom så går vi.

2 Comments

    • Varsågod kära du. Jag gör vad jag kan och så gott jag kan och allt vad jag kan.
      Torka tårarna och följ med ut.

Kommentera

